
Hallo! Mogen wij ons even voorstellen.
Mijn naam is Michelle (links), en mijn naam is Chantal (rechts). Twee zussen, twee handen op een buik, en wij hadden een droom. Rentenieren op de Malediven of op Bora Bora. Maar, eigenaar zijn van een appartement aan zee, dat klonk ook niet verkeerd. Dus… hier zijn we.
We werden op slag verliefd op Knokke-Heist. Op de uitgestrekte stranden, de elegante winkels, het licht over de zee, de gezellige beach bars en heerlijke restaurants, de lekkerste garnaalkroketjes en die typische mix van rust en levendigheid. Hier kan je flaneren over de dijk én verdwalen in de natuur. Hier voelt elke dag een beetje als vakantie.
Met veel liefde en oog voor detail hebben we The Happy View ingericht tot een plek waar we zelf graag verblijven: licht, warm, praktisch en met een uitzicht om stil van te worden. Geen onpersoonlijke vakantieflat, maar een thuis aan zee waar je écht tot rust komt.
Zelf houden we van goede koffie, lange zomeravonden op het terras, en kleine dingen die een verblijf nét dat tikkeltje aangenamer maken. Dat proberen we ook mee te geven aan iedereen die hier komt logeren.
Of je nu languit wil lezen in de zon, mosselen wil klaarmaken met zicht op zee, of gewoon een lang weekend wil uitwaaien: je bent van harte welkom. En als Knokke-Heist een beetje in je hart is gekropen, dan zeggen wij alvast: welkom terug.